cine are experienta ?

Intrebari despre produsele comercializate de ARROW INTERNATIONAL. s.r.l.

Moderators: Alin C., radu.b, Administrator

Post Reply
Radu_talasman

cine are experienta ?

Post by Radu_talasman »

Buna seara ,
Sunt un incepator in ceea ce priveste carabinele , vreau sa achizitionez o carabina Ij Baical 243Win si ma intereseaza cateva pareri si indrumari.
Am auzit ca aceste Ij-uri au probleme la tragaci , adica scapa cand nu te astepti, odata prea repede , alta data prea tarziu , stie cineva ?
Stiu ca este un model simplu dar pe mine ma intereseaza sa o echipez cu o luneta performanta si sa am focul si piesa.
Pe de alta parte nici nu dispun de prea multi bani , de aceea vreau una ieftina,
este adevarat , am vazut un CZ la 2900 ron , o bijuterie , asta e , nu am banii astia si ma intereseaza de la voi daca aveti pareri bine si rele despre carabinele rusesti.
In privinta tirului la distanta si preciziei am inteles ca sunt bine , isi fac treaba , ma intereseaza aspecte legate de piesele componente .
Va multumesc ,
Cu stima,
Radu
violiv

Re: cine are experienta ?

Post by violiv »

Ij-urile cu glont sunt in ton cu celelalte arme rusesti de astazi. Isi fac treaba dar scartaie la capitolul finisare, asta insemnand nu numai aspectul exterior ci si grija cu care au fost slefuite piesele interioare. La seriile noi, tragaciul este mult mai bun decat la cele de acum 3-4 ani si se rodeaza dupa 1-200 actionari astfel incat sa declanseze mereu la fel si suficient de fin cat sa poti trage precis.
Armele trag foarte precis, cu atat mai mult daca raportezi precizia la pretul lor. Si trag mult mai precis decat pot trage cel putin jumate din utilizatorii lor.
Probleme apar la alegerea opticii pentru ca nu prea exista luneta care sa coste mai putin sau egal cu pretul armei si care sa reziste chiar la reculul unui 223 sau 243 (e el mic, da' arde pulbere cat un 308 w si reculul are viteza si energie semnificativa).

ma intereseaza sa o echipez cu o luneta performanta