salutare

Intrebari cu caracter general despre armele cu aer comprimat.

Moderators: Alin C., radu.b, Administrator

Post Reply
xandrosdebian

salutare

Post by xandrosdebian »

Find primul meu post, țin să vă salut și să-mi exprim mulțumirea pentru activarea contului, cu toate că nu înțeleg de ce este atât de complicat să fi acceptat ca membru. Oricum nu mi se pare normal să postez pe diverse forumuri de discuții rugămintea de a-mi fi activat contul pe clubairguns.ro.
Dar să mă și prezint: sunt Alex, inginer, locuiesc în Timișoara și am descoperit de curând un potențial viitor hobby :D
Probabil voi face cât de curând și prima achiziție. Momentan m-am orientat spre un Gamo Silent Stoker Whisper IGT(259 usd pe pyramidairguns.com), dar cum la noi nu am găsit acest combo, probabil voi lua doar pușca și voi achiziționa o lunetă ulterior.
Dacă exista posesori de Gamo Whisper, aş aprecia un feedback din partea lor referitor la cum se comportă această armă.
Vă mulțumesc.

xandrosdebian

Re: salutare

Post by xandrosdebian »

Calibrul 5.5 desigur :D

tevez

Post by tevez »

bine ai venit, Alex pe forumul Arrow. E un pic mai complicat cu activarea contului pe clubairguns din motive de securitate,
forumul a fost de vreo două ori inundat de spambots. Merită efortul, găseşti multe lucruri interesante şi useri mai mulţi
decât aici. Voi vorbi cu adminul să-ţi activeze contul, ai acelaşi nick-name şi acolo? În Timişoara e un grup destul de mare
de a.c.-işti care ies la trageri din când în când şi majoritatea au şi cont pe clubairguns.

xandrosdebian

Post by xandrosdebian »

Îți mulțumesc tevez! Da, e același user xandrosdebian.

tevez

Post by tevez »

Userul a fost activat. Spor la citit şi mare grijă dacă vrei să comanzi de afară, vorbeşte înainte cu poliţistul care-ţi dă
autorizaţia ca să nu ai probleme la înregistrarea armei în permis, au fost cazuri. Sau iei arma de la un magazin românesc