walther pp nichelat
Moderators: Alin C., radu.b, Administrator
walther pp nichelat
Sunt si eu un incepator si ma intereseaza parerea voastra in legatura cu un walther pp nichelat.Voi ce fel de munitie recomandati si de unde?? 
Re: walther pp nichelat
cel mai in masura sa iti raspunda este babanu 
am facut comanda in germania de un toc pt walther pp(40 euro cu taxe si comisioane bancare) si l-am primit...ce parere aveti??
- Attachments
-
- 6_3.jpg (144.32 KiB) Viewed 5845 times
superfain! 
ce trebuie sa contina pachetul walther pp cand il cumperi???
din ce este cutia (plastic sau carton)?? frumos pistol...abia astept sa-l am..luni imi ies actele.
- Attachments
-
- 315_02_06_2_g.jpg (77.82 KiB) Viewed 5825 times
Tocul pare sa fie ok ca finisaj si calitate a materialelor dar din pacate este un "slow draw" datorita benzii de siguranta amplasata total gresit.
Munitie pentru Walther PP? - UAG la poligon, PG pe strada (evident cu bila infundata)
Pachetul este compus din - cutie plastic, 4 bureti de protectie, un manual inutil, arma, incarcatorul, periuta
Munitie pentru Walther PP? - UAG la poligon, PG pe strada (evident cu bila infundata)
Pachetul este compus din - cutie plastic, 4 bureti de protectie, un manual inutil, arma, incarcatorul, periuta
Fort 17R MOD - 9mm PA (FOR SALE)
Ekol Viper - 9mm R (FOR SALE)
Ekol Viper - 9mm R (FOR SALE)
SALUT BABANE!Mersi pt raspunsul dat si mai am o intrebare:in poza care am afisato mai sus,partea de jos a incarcatorului este dreapta,pe cand la alte incarcatoare am vazut ca este mai alungita.Cum arata incarcatorul la arma pe care o au cei de la arrow ?Mie mi-ar place sa fie drept.
din cate stiu eu nu e drept. da' ce mai e drept in ziua de azi?!? 
Incarcatorul nu este ca in poza,are un tugui iesit,dar nu te afecteaza cu nimic.
Bafta!
Bafta!
Walter PP 10x22T - BLACK
Ba mai mult, il face mai comod de tinut in mana, cel putin asa mi s-a parut miedanezu wrote:Incarcatorul nu este ca in poza,are un tugui iesit,dar nu te afecteaza cu nimic.