Buna ziua tuturor!
Summitul NATO - un vis urat: a trecut!
Acum, noi nu nimic - o atentie, un jeleu, UN POLIGON ?! Acum pe 12.04? Se cam cere dupa seceta asta, ce ziceti?
Last edited by Emanuel on Sat May 10, 2008 11:04 pm, edited 3 times in total.
Emanuel
FORT 17 R Cal. 9 mm P.A.
ZORAKI - MOD. 914 Cal. 9 mm P.A.Knall
GAMO PT-80 Cal. 4.5 mm (.177 in)
Incercam pentru simbata sa vedem ce se poate rezolva. P.S. am vorbit la poligon si in principiu se poate pentru simbata dar confirmarea finala va fi vineri cind trebuie sa revin cu un tel. sa fie treaba batuta in cuie.
Intreb si eu ca sunt foaaaarte amator.
Am de facut vreo 160km dar ce conteaza?
Cunosc si eu "lumea buna" a acestui forum, nu?
Sper ca sunt bineveniti si provincialii
Astept un anunt ferm ca m-am saturat sa tot trag
prin muntii patriei
Apreciem acest "foaaaarte amator"!
In principiu acum, pe 12.04, ca apoi intram in altele.
Toata lumea buna - a forumului sau nu neaparat e, sper, binevenita! Asa ca, daca acceptul celor din poligon exista, nu vad de ce nu s-ar "prosti" putin si baietzii cei mari cu jucariile lor!
Emanuel
FORT 17 R Cal. 9 mm P.A.
ZORAKI - MOD. 914 Cal. 9 mm P.A.Knall
GAMO PT-80 Cal. 4.5 mm (.177 in)
Eu mai am voie?
Intreb,nu de alta,dar daca n-am mai fost in tara in ultimele patru luni,poate imi trebuie vreun aviz psiho si pt poligon
Sper ca pe langa cei noi sa ma intalnesc si cu cei "din vechea garda"!
Pe forum au aparut multe "fetze noi".Abia astept sa va cunosc!
Inca n-am reusit sa citesc decat o mica parte din ce s-a postat pe forum din decembrie si pana acum.
Daca nu intervin mai stiu eu ce calamitati naturale,sambata sunt si eu,motz,in poligon!
macarici wrote:Eu mai am voie?
Intreb,nu de alta,dar daca n-am mai fost in tara in ultimele patru luni,poate imi trebuie vreun aviz psiho si pt poligon
Sper ca pe langa cei noi sa ma intalnesc si cu cei "din vechea garda"!
Pe forum au aparut multe "fetze noi".Abia astept sa va cunosc!